Evet.
Faturanız, siparişiniz kargolandıktan sonra kayıtlı olan mail adresinize gönderilecektir.
Öncelikle ürün iadesi için bizimle iletişime geçerek bilgi vermeniz gerekmektedir. Daha sonra ürünü faturası içinde olacak şekilde tarafımıza kargolamanız yeterli olacaktır.
İade ya da değişim talebinizi bize ilettikten sonra 2 iş günü içerisinde ürünü firmamıza kargolamanız gerekmektedir. 2 iş gününü geçen ürünler için iade kabul edilmez.
Ürünü teslim aldığınız sırada fark edilir şekilde hasar, darbe veya eksik, farklı olması durumunda kargo görevlisine hasar tespit tutanağı düzenletmelisiniz. Ürünün eksik/farklı/hasarlı olduğunu sonradan fark ederseniz tarafımızla iletişime geçerek yardım alabilirsiniz.
Bankaların süreç ve uygulamalarına göre para iadesinin, kredi kartlarına ve banka kartlarına yansıması ortalama 3 günlük bir süreyi bulabilir. İade edilen ürün bedeli, hesabınıza artı bakiye olarak yansıyacaktır. Detaylı bilgi için bankanızla görüşebilirsiniz.
Para iadesi yerine farklı bir ürün satın alabilmeniz için bizimle iletişime geçerek talebinizi iletebilirsiniz.